Friday, April 28, 2006

Smile Mama. You're on Google Maps

Vorbeam in ultimul post de "paranoia" si alte minuni, dar o chestie la fel de ciudata mi s-a intamplat azi cand mi-am dat seama ca pot vedea casa si curtea alor mei pe Google Maps : click aici pentru a vedea harta

E casa din centrul imaginii, si se pot vedea pana si caisii din curte. Vorbeam mai demult cu ai mei despre cum nu peste mult timp vor fi pozate din satelit toate parcelele si vagaunile din tara asta mare, astfel incat nu o sa mai aiba omul unde sa planteze canepa indiana. It really starts to happen :)
Daca va duceti un pic mai la "sud", o sa vedeti o apa mare si neagra. E bratul Borcea, care acum a ajuns la 5 metri de gardul alor mei.
Oricum, cool stuff from Google.
E ciudat ca rezolutia nu e la fel de buna pentru orasul Calarasi, situat la 15 km. distanta de satul unde stau ai mei. Stiu ca rezolutia e la fel de buna pentru zona Timisoarei si pentru o parte din zona Banatului.
Astept cu nerabdare momentul cand se vor imbunatati imaginile si pentru Bucuresti.
Observ cu si mai mare placere ca au fost updatate si imaginile pentru Bucuresti. Din nou, bravo pentru Google. Si trebuie sa "citesc" mai des ce se intampla pe blogosfera .ro, sigur cineva a vb. deja despre asta.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home