Monday, October 09, 2006

Lansare www.trn.ro - terenuri de vanzare

Vad ca Andu mi-a luat-o deja inainte, dar tin si eu sa ma dau mare ca am lansat www.trn.ro :) ("am" inseamna Andu + Martin + eu). Pe scurt, e un site care prezinta oferte de vanzare terenuri bazat pe Drupal + Google Maps + Windows Virtual Earth + cateva librarii .js open source (ce vor fi prezentate mai detaliat pe blogul proiectului).
Daca va intrebati de ce folosim Google Maps + Virtual Earth, ei bine... Google Maps are imagini satelit foarte bune pentru Bucuresti si cateva orase mari din tara (Timisoara, Cluj, Constanta) dar hartile strazilor lasa de dorit - Virtual Earth are harti ale strazilor destul de bune pentru orasele respective, desi un pic cam vechi, in schimb imaginile din satelit sunt destul de proaste ... concluzia: "hai sa combinam Google Maps cu Virtual Earth!".
Dupa umila mea parere :) sunt cateva chestii destul de interesante in spatele site-ului. Hint: jucati-va un pic cu filtrele si incercati "bookmarks" (necesita inregistrare) - da, ambele folosesc AJAX. Cat despre cum afisam label-urile localitatilor pe harta GMap... ramane ca tema pentru cititor :)

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Pai cu libraria eLabels. Functia este
show_gmap_labels(map, lat, lng, radius) si se gaseste in fisierul acesta.
Am dreptate?
P.S. Feel free sa stergi tot ce nu-ti convine din comentariul meu.

9:23 PM  
Blogger mihai turcu said...

Yeap. Ai dreptate.
(si in general nu sterg comentarii :) exceptie fac injuriile personale, de care inca nu am avut parte :), si mesajele de spam, din care imi mai scapa unul-doua).

11:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

salut, si felicitari pentru trn.ro! am o curiozitate, cum ati facut cautarea dupa adresa si numar, nu pot sa-mi dau seama de unde ati luat baza de date. neuron?

4:57 PM  

Post a Comment

<< Home