Monday, March 21, 2005

RSS pentru MogNews

Am adaugat si feed RSS pentru MogNews, accesibil aici.

Deocamdata am adaugat RSS pentru prima pagina, ce prezinta cele mai importante 15 subiecte ale zilei. Sper ca in maxim doua-trei zile sa adaug cate un feed RSS si pentru fiecare categorie (Economie, Sport, Politic, etc), ca si pentru rezultatele cautarii, la fel cum face MSN Search de exemplu.


Inca nu am apucat sa vorbesc pe larg despre MogNews, cand o sa am mai mult timp liber o sa scriu o serie de posturi despre cum l-am construit si cam ce sta in spatele lui. Pe scurt, toata ideea a plecat de la un parser ce colecta articolele de pe paginele principalelor cotidiene, dupa care a urmat impartirea articolelor in clustere in functie de gradul de asemanare dintre ele si pasul urmator a fost impartirea in categorii (bazata in principal pe k nearest neighbor)

3 Comments:

Blogger Dragos Novac said...

mi se pare o idee foarte misto, felicitari. Intrebare: de ce pui RSS feedurile sa incarce direct pagina de la ziarul respectiv - nu le poti extrage direct in reader? Vorbesc dpdv al end userului de rss reader, n-am background tehnic. :)

2:14 PM  
Blogger Dragos Novac said...

This comment has been removed by a blog administrator.

2:14 PM  
Blogger mihai turcu said...

nu incarca direct pagina de pe site-ul ziarului. MogNews parseaza ziarele in fiecare zi si pastreaza copii ale tuturor articolelor, ce reprezinta "materie prima" pentru feed-uri. E drept, link-urile ce insotesc titlurile duc direct la pagina ziarului, si nu mai trec pe la MogNews, dar asa mi s-a parut corect, din moment ce ziarele sunt cele ce produc continutul. MogNews se vrea un fel de intermediar intre creatorii de content si end-useri, si atunci cand si-a facut treaba "se da la o parte" :)

1:16 AM  

Post a Comment

<< Home