Friday, September 02, 2005

Inapoi in blogosfera

Am cam lipsit de pe blogosfera, si ma simteam vinovat, asa ca iata inca un nou post. Probabil ca n-as fi scris nimic, dar sunt fresh, ca dupa 4 zile fara conexiune internet de acasa. Intre timp am mai inceput o carte, ceva cu istoria Iranului, aparuta prin '80 si ceva la Meridiane(prefata de Razvan Theodorescu, now isn't this cool?). Se adauga si ea la cele vreo 5 carti incepute vara asta si pe care ma chinui sa le duc la capat, cel putin asta-i mai subtire (eu si cu fatuca bruneta de la Spice Girls :))
Fara programare in timpul liber in ultimele 3 saptamani, I needed a break.
Reusesc destul de bine in a ma mentine departe de Ror. Imi ajunge cat lucrez toata ziua la servici cu Zope, nu mai vreau o alta platforma web, mersi. Desi din cate am citit Ruby ca si limbaj de programare e destul de interesant. Si ma tot amagesc de destula vreme ca o sa scriu un programel cat de mic in Lisp, numai sa faca ceva util. Cred ca mi-a venit si ideea, un bot care sa salveze local toate fisierele .pdf din arhivele Cahiers du Cinema.
Imi vine sa mai vorbesc despre stratul subtire de civilizatie asupra caruia ne tot auto-iluzionam de vreo doua sute de ani (au mai fost pe ici pe colo cateva tentative de a ne dez-iluziona), dar probabil ca as deveni patetic. Si nu vreau asta, desigur.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home