Sunday, September 25, 2005

Scripting the world with Python. Or not?

Din cand in cand mai aud chestii de genul: "Python? Asta e limbaj de scripting. Vorbeste-mi de un limbaj serios." La care ma blochez, desi as putea spune chestii de genul "Google il foloseste" sau "nu ma gandesc la Python doar ca la un limbaj de scripting (de fapt, nici nu cred ca m-am gandit vreodata prea serios la asta), ci prefer sa ma bucur de faptul ca e foarte object-oriented si mai ales loosely-typed" (stiti, faimoasa replica "if it walks like a duck, and talks like a duck, then it might as well be a duck").
Poate ca e timpul sa dau un link catre proiectele de succes construite in Python.
O data chiar am fost sadic si am raspuns "stii, cred ca ai dreptate, mi-am pierdut timpul cu Python, limbajele de programare functionala sunt mult mai elegante, cred ca o sa ma apuc serios sa invat unul dintre ele". Altadata am spus o chestie de genul "stii, dar mie chiar imi place Python, I couldn't care less if it is a real language or not", la care cel din fata mea s-a uitat la mine ca la unul de pe alta planeta ("uite unul care chiar vrea sa ii placa ce face, credeam ca au disparut cu totii"), si m-a lasat in pacea mea.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

2:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Am trait un "deja vu" placut, citing post-ul tau, sursa anterioara fiind "I always feel a little bit stupider for the rest of the day" ( http://www.joelonsoftware.com/items/2005/10/21.html ). Keep python-ing

10:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

sunt destui programatori python in romania. numa ca nu exista o comunitate serioasa. inca ...
la rfdn.ro fermenteaza ceva ;)

5:32 AM  

Post a Comment

<< Home