Update la heatmap-ul cu prezența Poliției in București
De când am scris ultimul post și până acum au apărut diverse evenimente interne și internaționale, cel mai important fiind desigur pandemia care ne ține pe toți stressați și în casele noastre. Pentru a ajuta munca forțelor de ordine cei de la Waze pare că nu mai au disponibilă opțiunea cu afișatul forțelor de Poliție, cel puțin dacă e să ma iau după datele colectate recent de micul script din spatele hărții și după știri ca aceasta (articol in franceză, dar se înțelege).
Așa că cel mai probabil heatmap-ul prezenței forțelor de Poliție de aici va rămâne cu datele cele mai recente "blocate" la ziua de astăzi, 27 martie, dar logic că e de înțeles acțiunea celor de la Waze și sper că și acest pas va ajuta cumva la încetinirea creșterii numărului de cazuri.
Din fericire se pare ca accidentele încă mai sunt publicate, iar pentru ele, cum am menționat și în postul anterior, există un heatmap aici. Avem chiar și o hartă punctuală cu accidentele din București la această pagină.
Lucrez în timpul ăsta și la diverse statistici privind numărul de accidente. Aici de exemplu pot fi văzute statisticile zilnice ale accidentelor din București de la începutul anului până acum, e interesant cum de cam vreo săptămână se poate vedea clar in cifre scăderea traficului prin intermediul scăderii numărului de accidente zilnice. Secțiunea aceasta nu este încă terminată 100% așa că cel mai probabil voi reveni cu un post separat și dedicat de îndată ce voi fi mai mulțumit de cum arată totul.
Așa că cel mai probabil heatmap-ul prezenței forțelor de Poliție de aici va rămâne cu datele cele mai recente "blocate" la ziua de astăzi, 27 martie, dar logic că e de înțeles acțiunea celor de la Waze și sper că și acest pas va ajuta cumva la încetinirea creșterii numărului de cazuri.
Din fericire se pare ca accidentele încă mai sunt publicate, iar pentru ele, cum am menționat și în postul anterior, există un heatmap aici. Avem chiar și o hartă punctuală cu accidentele din București la această pagină.
Lucrez în timpul ăsta și la diverse statistici privind numărul de accidente. Aici de exemplu pot fi văzute statisticile zilnice ale accidentelor din București de la începutul anului până acum, e interesant cum de cam vreo săptămână se poate vedea clar in cifre scăderea traficului prin intermediul scăderii numărului de accidente zilnice. Secțiunea aceasta nu este încă terminată 100% așa că cel mai probabil voi reveni cu un post separat și dedicat de îndată ce voi fi mai mulțumit de cum arată totul.
2 Comments:
Pe harta accidentelor nu exista legenda. Sa inteleg (din pozitia lor pe harta) ca alea cu rosu implica si pietoni si alea portocalii doar coliziuni intre masini? E si interesant, imi si pot imagina contxtul, stiind cine nu da prioritate sau merge tare fara sa mai aiba timp sa puna frana cand ala din fata vrea sa faca la dreapta si nu semnalizeaza din timp ...
Idee buna cu legenda, o sa o adaug :)
Am preluat datele cu "accidentele minore" vs "accidente majore" exact asa cum le catalogehaza cei de la Waze, care la randul lor cred ca iau de buna ceea ce zic utilizatorii din "teren". Cum si de ce catalogehaza un sofer/utilizator Waze un accident ca fiind "major" vs unul "minor" nu imi dau seama. Intr-adevar, probabil ca la momentul in care vad Ambulanta langa accidentul proaspt produs il trec direct la "major", si cum de multe ori Ambulanta vine in orasul asta din cauza accidentelor masina vs pieton...
Post a Comment
<< Home